pannkaka



Det blev pannkaka till lunch/middag idag, visst ser det gott ut? Iaf så var det jätte gott! Idag har jag hunnit med att varit ute och sprungit cirka 5km. Jag har varit och handlat mat. Jag har pluggat lite på matteprovet, blir mera snart. Och plockat upp min väska från i helgen. Jag känner mig nöjd förutom att jag kunde pluggat lite mera matte, men jag ska snart jag lovar. Annars sitter jag upp hela natten med det eller nej det ska jag inte för jag har ju massa tid som jag kan göra det på nu, bara att jag inte orkar ta mig till det men strax så, för idag ska jag hinna plugga massa så jag bara kan repetera lite imorgon. Hörs senare älsklingar

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0