jag är duktig

jag har varit duktig för jag har städat och tvättat, och har plockat in all tvätt i gaderoberna. nu skulle se vad fint det ser ut nu! jag är nöjd och ska nu gå och lägga mig.

jag har föresten pratat med mamma idag, det var roligt. känns som år sen vi pratade fast det inte alls var länge sedan! först gick det inte att ringa och då blev jag jätte ledsen och satt och grät i centrum, för jag menar ska jag inte kunna prata med henne på 15 dar? jag som är van att prata med henne flera gånger om dagen. nej det skulle inte funka, men tillslut kom jag fram då blev jag jätte glad. men jag klarar mig nog, jag har ju som sagt pappa ulrika och sanna att prata med om jag behöver det :)


sitter just nu och kollar på 90210, det är så bra. och sean (josh henderson) är grymt snygg! tycker inte ni det?

säg vad du vill
Postat av: Klara Roos

svar: klart du får, de gick på 399 kr :)

2009-02-04 @ 22:55:36
URL: http://krooz.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0