250209

dålig uppdatering, jag vet. men jag har ingen lust, har ingen tid för att sätta mig och skriva, och sen när jag har min dator. så därför blir det nästan inge uppdatering.

igår så åkte jag och mamma till stan, jag fick med mig 5 böcker, aldrig fucka upp av jens lapidus, om jag kunde drömma, och tre andra som jag inte kom ihåg namnet på. så nu blir det att läsa massa! jag börjar tycka det är roligt. sen fick jag med mig ett par jeans, ett par jeans shorts och massa strumpbyxor. så jag är nöjd.

idag har jag och mamma varit i insjön för att leta efter skidjacka till mamma. men vi hittade ingen tyvärr! men jag hittade en skit snygg skinnjacka som jag verkligen fastnade för, dock var den rätt dyr för mig. det var kenzas skinnjacka som hon designat. det enda jag fick med mig hem därifrån var en väst. sen åkte vi hem och åt lunch och sedan åkte vi ner till stan för att jag skulle träna, vi åkte tidigare för att hinna in på intersport och på en annan affär för att kolla skinnjackor. men hittade inget där heller och mamma hittade ingen skidjacka där heller. sen tränade jag, det gick verkligen inte bra. men lika glad är jag för det :) nu ska jag snart sova. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0