220209

idag är det "endast" sju små månader tills jag är arton år!

vilken helg. massa badminton, massa onyttigheter, massa skratt! jag gillar're..
helgen har faktiskt varit på topp, jag har spelat bra badminton och haft det super bra. jag och syster kan det bli mycket bättre, knappast!

just nu sitter jag och myser med familjen, det är ju lov imorgon. perfekt! jag saknar faktiskt stockholm lite, tjejerna. fast mycket skönt att vara hemma också. mys att träffa familjen! nu orkar jag inte mera, vi hörs imorgon.

bara för att, jag känner mig så lycklig just nu. allting känns så bra, jag älskar det.

säg vad du vill
Postat av: sanna

bästa på länge, att umgås med dig! <3

2009-02-23 @ 07:05:42
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0