190209

hej, hur har eran dag varit idag? min har varit bra. det började med tidig träning imorse som inte gå så jätte bra. sen vidare till skolan och då hade vi rättskunskaps prov, vilket inte gick så bra fast jag satt i timmar och pluggade igår. jag hoppas på det bästa! sen hade vi lunch och en lektion kvar. vi slutade 12.35 idag, jätte skönt. då gick jag hem och väntade på eftermiddags träningen, och den gick inte heller så värsta bra. men det kan inte alltid gå bra. nu är jag hemma och har precis ätit! nu sitter jag med färg i ögonbrynen och ska snart hoppa in duschen. puss

säg vad du vill
Postat av: Madeléne

Tack så mycket! Fin blogg, fortsätt skriva så som du gör =) Kram!

2009-02-19 @ 19:21:44
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0