second


efter mitt förra inlägg sova jag en stund. nu är jag mycket piggare, jag kan nog inte sova på ett tag nu. men det är det värt eftersom jag har hunnit pluggat en del och även sett på grey's! det var sista grey's för i år, men inte långt kvar av året så lugnt.

min mobil, samsung, den jag fick när jag fyllde år. jag älskar den! alla mobiler brukar ladda ur på 2-3 dagar högst, eller i alla fall mina. men på den så är batteriet grymt, det håller sjukt länge. jag har inte laddat den på en vecka idag och det är fortfarande halva batteriet kvar! sjukt va? skönt när man ex. åker på tävling och då behöver man aldrig ha en laddare med sig.

det är i försig samma sak med min laptop, den jag också fick när jag fyllde, den är också samsung och batteriet håller upp till 5½ timme! om man jämför med min andra laptop som laddar ut på högst 2 timmar. men jag älskar att när man åker på tävlingar så kan man kolla på filmer hela vägen. jag hissar samsung, dom gör faktiskt riktigt bra grejer tro det eller ej!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0