Om året 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja. Mallorca, Finland med tjejerna, Första RIG resorna till Finland, Danmark och England, Bröllop (Pappa och Ulrika), Fyllde arton, Krogen, Fått tandställning. Mycket har jag gjort som jag aldrig gjort förut! Men

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja det gjorde jag. Jag och tjejerna hade några tillsammans men vissa var helt sjuka men en var nog att tatuera mig och det har jag gjort.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Kommer inte på någon nu, så nej.

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej vilket jag är extremt tacksam för.

5. Vilka länder besökte du? 
England, Danmark, Mallorca, Finland (2 ggr)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? 
Inget jag kommer på.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
4 juli förmodligen, eftersom det kommer finnas med länge hoppas jag.

8. Vad var din största framgång 2009? 
Att jag hittat mig själv, jag har lärt känna mig bättre. Och jag har tillbringat mycket tid med mina vänner som  inte skedde lika mycket förut och insett hur underbara de är.

9. Största misstaget? 
Man gör alltid något man kanske inte önskat att man hade gjort. Men allting har sina mening enligt mig.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Bara småförkylningar och benhinnor

11. Bästa köpet? 
Förmodligen min systemkamera

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder förmodligen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Det finns så mycket som gjorde mig glad i år, men ulrikas och pappas bröllop. Jag är så glad för deras skull!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 
Milow - Ayo Technoligy ? Ni vet den i alla fall!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Iår har varit ett bra år.

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Visat hur mycket min familj och vänner betyder

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Varit positivare i vissa lägen och varit starkare

18. Hur tillbringar du julen?
Med min fina familj hos både mamma och pappa

19. Blev du kär i år?
Nej, känns bra. Behövde ledig tid för mig själv, för att umgås med vänner, familj och mig  själv.

20. Favoritprogram på TV? 
Grey's, True Blood

21. Bästa boken du läste i år? 
Alla Twilight-böcker

22. Största musikaliska upptäckten? 
Jag vet inte..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Dator, mobil, tatuering och massa mys med familjen

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? 
Umgicks med bästa vänner, en mysig kväll med spel och så. Firade dock med familjen helgen innan.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Umgåtts ännu mera men vännerna, även om det blev mer än förgående år

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som alltid, skönt men ändå modern?

29. Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner och familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson såklart..

31. Vem saknade du? 
Farmor

32. De bästa nya människorna du träffade? 
Träffat flera nya men ingen jag kom riktigt nära. Kommit närmare mina vänner som jag har redan. Men ida eriksson var en trevlig prick jag lärde känna nder p&l och så, men nu är hon i  usa.

Fick precis ont i magen. Jag är rädd för nya året. Varför ska allting jämt bli så överdrivet angående det nya året? Jag vill att så mycket ska hända, och mycket kommer att göra det. Men jag blir ändå nervös, jag vill ha ett bra år.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0