juldagen

har haft fullt upp idag. vaknade upp hos mamma efter ha varit där igår kväll och firat julafton. jag var ju hos pappa på dagen. jag har varit trött och sen har jag varit med mikaela. jag ska försöka skriva imorgon och visa bilder men nu är det sängen som kallar! jag hade verkligen en underbar julafton!

men jag fick i alla fall detta, ipod (gul), ipod högtalare, dammsugare, pengar, spel, bok, receptbok, bodylotion och sånt, parfym, minneskort till mobilen, kort på elsa, kalender med elsa, sockor, godis! tror jag fick med allt, om inte är det för att jag har så dåligt minne. tack för allt! precis vad jag önskat mig! ni är bäst och jag älskar er!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0