27

Anonym: Kommer ni köra på "moon balloon" grejen i år lr?
Svar: Yes, vi har ett UF företag! Vi säljer för fullt, vi håller på med företaget nu och ända fram till juni nästa år. Kan hålla på längre beroende på hur bra det går. Vår hemsida http://moonballoon.se


Jag vet inte vad som händer med mig, men jag är bara trött. Jag orkar ingeting, bara ligger i soffan hela dagarna. Idag har jag även sovit en stund på dagen. Det är väl nu allt kommer, det har ju varit så fruktansvärt mycket i skolan och även med badmintonen nu på slutet och sen har det varit jul. Skönt att äntligen få vila upp sig. Därför är det dåligt med uppdatering. Det blir bättre när jag mår bättre, får tillbaka orken som sagt.

Jag är uppe hos mamma igen i kvarnberget, kommer bara vara här tills imorgon eftersom hon börjar jobba och sedan är det nyår och förmodligen åker jag till stockholm då. så vi hinner inte ses mycket mera denna vecka som kommer. Imorgon ska vi till falun och kolla i lite affärer! Kul!

Nu ska jag mysa med mamma framför tvn resten av kvällen. Puss




säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0