18 - JULLOV!!

hej. har inte skrivit på ett tag eftersom jag haft fullt upp dessa dagar och när jag haft tid så har jag bara inte orkat eftersom jag inte hunnit med att sova mycket dessa dagar.

i onsdag var vi ut, det blev tegel istället för stan. det var en helt ok kväll! mycket mera finns inte att säga.

på torsdag tränade jag och gick i skolan. på kvällen var det dags för innebandy, täby badmintons avslutning. så därför stannade jennu hos mig ändå till kvällen den dagen, vi satt och fixade med produkterna för vårat företag. sedan vid tio var det dags för innebandy, synd nog lyckdes vi inte vinna men en tredje plats blev det.

blev bara fyra timmars sömn i natt och dagen innan var vi ute på krogen och kom inte i säng fören två då också. så idag har jag varit fruktansvärt trött. det var avslutning i skolan idag, inget speciellt. sedan drog jag till centralen för att åka till borlänge. blir hemma här över julen!!

skriver lite snabbt så finns säkert en del stavfel och sådant. men orkar inte fixa det! puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0