15

gud har helt glömt bort bloggen idag. jag har haft så mycket annat för mig. har tvättat nu på kvällen också och skrivit en svenska uppsats. efter skolan fixade jag och lunk lite med vårt UF företag. vi har fått våra grejor! det kommer bli riktigt bra.

nu kommer ni snart kunna gå in och beställa på hemsidan. ni kan även kontakt mig personligt om ni vill ha, ni som känner mig och inte behöver betala frakten. gå in här, www.moonballoon.se.

har tyvärr inte berättat så mycket om vårat uf företag. men gå in på hemsidan och läs mer! orkar inte skriva allt här. förstår om ni inte fattar så mycket just nu. men de som varit i thailand förstår förmodligen. puss



dessa färger har vi!!

säg vad du vill
Postat av: sanna

superfin hemsida :) självklart vill jag köpa sen :)

2009-12-16 @ 09:48:01
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0