09

jag förstår inte vad all min trötthet kommer ifrån, jag är så extremt trött varenda dag. det försvinner aldrig fast jag sover alla timmar man ska.

idag har jag tränat gym och badminton, och även gått i skolan. håller på att packa nu för imorgon åker jag till finland och spelar badminton, kan bli kul! 

och imorgon fyller älskling jenny 18 år!  

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Tror mycket det beror på årstiden o vädret, det är ju mörkt nästan dygnet runt nu, helst när det inte finns nån snö med=( Lycka till i finland älskling, kör järnet=) kram mamma

2009-12-09 @ 19:48:38
Postat av: frida

vädret :)

2009-12-09 @ 21:27:43
URL: http://breakit.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0