08

hej. jag har precis ätit middag, det blev spagetti och baconsås som jag fick med från pappa igår. jätte gott. synd bara att jag har så ont i tänderna så det är svårt att äta, inte lika roligt för det blir jobbigt att äta då.

idag hade jag nationellt prov i matte d, det var svårt och det gick verkligen inge bra. jag som hade hoppats på att det skulle gå bra. efter det var det dags för åva - tibble kampen, vi lyckades tyvärr inte vinna hela matchen. men några matcher i själv matchen. jag var med och spelade fotboll och vi vann faktiskt med 1-0, och jag gjorde målet.

efter skolan gick jag förbi centrum för att handla frukost och även växla pengar till finland på torsdag, det är mycket nu. men snart blir det lov och jag längtar, ska bli skönt att bara ta det lugnt. verkligen behövligt just nu.

ikväll är det ugly betty, desperate housewifes och brothers and sister! en bra kväll framför mig alltså. puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0