min dag

ikväll har jag tränat, träningen var sådär halvt. det lyckas bli dålig stämning och sedan dog allt och blev inte mycket till träning. men det är glömt och ska försöka träna sönder i helgen, det behövs inför nästa helgs tävling. jag är nervös mest för att det är första tävlingen i klass elit och resten vet ni.

idag åkte jag till stan för att luncha med pappa, ulrika och elsa. vi åt china mat! gott. sedan gick pappa tillbaka till jobbet medan vi andra gick runt för och kollade lite, ulrika kollade på nya skor. sedan åt vi glass. sedan hörde jag av mig till mikaela och vi mötes upp vid kupolen för jag ville kika på ett par jeans men istället fick dessa skor följa med mig hem. är osäker på dom men som tur är har syster samma stl så hon ville jätte gärna ha dom annars. sedan for vi hem till mikaela och kollade på film, i taket lyser stjärnorna. den var bra, på något sätt gillar jag sånna dära filmer. sedan har jag inte hunnit med mycket mera förutom träning. nu ska jag packa, det blev en aning panik nyss eftersom jag inte tänkt på att jag måste packa allt idag till träningslägret imorgon och på lördag sedan har jag match på lördag och måste packa till det också, (fotbolls match). nu måste pappa låna internet, internet är knas och man kan bara vara inne på internet en person i taget. knas men men.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0