schemat är galet



har precis målat naglarna, dom är lila nu. när naglarna torkade tänkte jag titta in på nya schemat, jag "visste" att vi slutade tidigt men inte hur tidigt. när jag tittar så har dom ändrat schemat och lagt in FeB, så vi slutar fucking 1700 fyra dagar i veckan. asså det går ju inte, aldrig med våra träningar som ska ligga efteråt. det är så inte okej! vad arg jag är. och gissa vad jag kommer klaga imorgon när vi får schemat av våra lärare. damn! helt sjukt ju. tar livet av mig. jag som trodde sista året skulle bli chill mot dom andra, men tydligen blir det en ren madröm. jag är riktigt irriterad nu för jag vet mycket väl att jag aldrig kommer orka dessa dagar. eftersom vi tränar på morgonen, sedan skolan som tydligen är till 1700 sedan ska vi träna igen och sedan hem och plugga. hur har dom tänkt? ingen människa orkar med det, iaf inte när man går naturprogrammet också.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0