min dag

jag har precis ätit, blev pannkaka. men åt knappt något för det blev stopp direkt, men det är väl bra det också. jag har hunnit med att varit ute och sprungit och fixat syrrans design. gå in och kolla! tycker det blev bra jag!

det har varit en jobbiga dag, jag är redan trött efter ha gått till klockan fem en dag. men det är bara att hålla ut. vi har fått sämst schemat eftersom dom hade glömt bort några kurser, och då fick dom lägga in dom sent på eftermiddagen. + att en av kursen ska läsas på 1,5 år men blev något knas och vi måste läsa den på 1 år vilket gör att det blir dubbelt så mycket. allt suger, detta halv år kommer bli galet jobbigt! keep on. ska lägga mig i tid idag, måste för annars orkar jag aldrig med detta.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0