klagning

vi har precis ätit. det blev thai mat. ganska gott, mat är inte lika gott när det är så varmt. just nu är det dålig stämning här och jag känner bara för att gå och lägga mig och sova. jag orkar inte med denna dag. jag vill vara med mikaela, hon ringde precis. men hon är i horndal och kommer inte fören på måndag men då ska vi fan ses! gud vilken dålig dag det är idag, men jag ska inte klaga lika mycket som jag egentligen vill. åt helvete med allt.


mitt rum hos pappa. jag skulle egentligen städa idag, för just nu ser det ut såhär och går knappt att gå i rummet. men det är lätt att det blir så när rummet är så litet, fast ska inte klaga eftersom jag nästan aldrig bor här. men ingen städning blir idag inte. måste först slänga ut tvn, jag använder den aldrig och den tar bara plats. sen kanske det blir städning, vi får se!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0