hundvakt

jag sitter här med sanna och kristofer, vi är hundvakt. kanske låter roligt att vi är tre stycken som sitter här och är hundvakt åt en bebisvovve. men det blev så. orkar inte förklara varför. jag har faktiskt på bättre humör nu, jag har ätit mat och ätit benandjerry glas. vad lite kan göra mig glad!



sanna och kristofer i vardagsrummet.

igår så var jag med älsklingen malin. länge sedan sist, men var grymt kul. ibland känns det som vi är syskon och ibland som vi verkligen inte ens vore släkt. vi besökte först kupolen för malin skulle på krogen på lördag, idag, och behövde nya kläder. jag hittade den perfekt klädesplagget, kanske? haha. sen åkte vi hem och käkade och sen åkte vi ut och hade picnik, mysigt men mycket mygg. tur så tog vi med oss myggmedel. picniken bestod av vin, chips, vindruvor och choklad. great! malin vågade inte cykla hem själv så hon bestämde sig för att sova över. hon var dö trött och somnade direkt medan en annan var tvungen att vara vaken ett tag till.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0