haha nyfikna

tydligen blev en del nyfikna. men jag ska vara lika hemlighetsfull som vanligt så tänker inte berätta, men kan bara säga att det var negativt av hennes föräldrar. men vi kom på en ny plan. vi planerar!

jag är hemma nu efter en mys dag med mikaela. vi hann med mycket! nu är jag hemma i alla fall, tänkte faktistk sätta mig och kolla på harry potter. det är dags att jag ser klart filmerna, det går sakta framåt.

föresten när jag och mamma var ute och gick med zigge häromdagen, vi går sen börjar mamma gå fortare och jag kommer en bit bakom. då ropar jag och säger att jag inte alls gillade att gå där och att hon faktiskt fick vänta. när jag är ikapp henne så ser jag en orm ligga några dm ifrån mig. jag skriker att en orm ligger där och jag och mamma skriker och kutar därifrån, jag tror jag fick en hjärtattak. jag dog nästan, det äckligaste jag varit med om på länge.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0