3

jag och mamma var vakna länge igår, så idag är jag trött. jag gick upp nu vid elva för jag inte ville sova bort hela dagen. sitter här med min kaffe kopp och förhoppningsvis så blir jag piggare inom kort. för vet ni vad jag vill göra idag? shoppa. det kändes som det var år sedan, även om det var alldeles nyligen. idag ska jag också träna, det blir badminton idag. skulle väl egentligen behöva springa milen men det passar jag over tills imorgon faktiskt. denna vecka ska jag också var lite kattvakt, linda jobbar så ska dit och mata kattungarna.



uppdate: helvete, om två veckor ska jag ner till stockholm för då börjar träningen med rig. omg!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0