21

jag åkte som sagt in till stan idag med frankuy. det blev lite bråttom därför blev det inget långt inlägg imorse, hade bara en halvtimme att göra mig iordning på och låg i sängen när det blev bestämt. jag och frankuy började vid slussen, vi gick förbi hennes pappas jobb, telenor, och fick kaffe. var behövligt. sedan gick vi vidare mot cocoo's butik. jag hittade ett armband jag gärna ville ha köpt men det får vänta. vi gick sedan vidare för att kolla i resten av buktikerna vid slussen, sedan tog vi en promenad till gamla stan och sedan vidare mot drottninggatan. vi gick till åhlens för att ta oss en fika, där finns nog världens godaste kladdkaka, seriöst. ni måste gå dit och smaka en! sedan gick vi och kollade i några affärer till sen bestämde vi oss för att dra oss hemåt. mycket mysig dag! mycket mysigt att gå mellan slussen - drottninggatan, bättre än att ta tbanan. with love a



första bilden är frankuy! andra bilden är på mig, ser halvt död ut men whatever

världens godaste kladdkaka!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0