2

det är augusti nu, och denna månad börjar skolan. jag börjar trean på natur, undra hur det är? kanske ännu svårare men som tur är slipper jag engelska. idag blir det en lugn dag. jag har precis duschat, det var nog det skönaste jag gjort på länge faktiskt. och vet ni vad jag saknat? mina converse, det var så länge sedan jag använde dom. jag älskar dom men dom har stått här hos mamma en vecka nu. haha. jag hade tänkt att idag så ska jag göra om min design, den jag har nu har varit där alldeles för länge men nu blir det bytning. jag kanske inte blir klar idag för det tar ju flera timmar att göra det men kanske. nu håller jag på att lägga över alla bilder från helgen. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0