19

idag var det beach volleyboll som gällde. det gick sådär, jag kan ju säga att jag är ingen höjdare på volleyboll. men whatever, det är inte på blodigt allvar som vissa verkar tro. sen har jag varit och handlat en sås som vi missade att handla häromdagen. dagens mat blev laxfileé, potatis och massa grönsaker.

tänkte gå ner till centrum snart och leta efter tredje boken i "the twilight saga" - ljudet av ditt hjärta jag har inte den. har dom andra men inte den tredje eftersom när jag läste dom första gången så lånade jag dom av min syster eftersom jag inte trodde jag skulle gilla böckerna. jag började ju läsa böckerna en andra gång för ett tag sedan men eftersom jag inte hade trean har jag inte läst den en gång till. ska läsa om alla ännu en gång till innan andra filmen kommer. gud vad jag älskar dessa böcker och filmer!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0