17

nu är jag "hemma" i stockholm, i lägenheten. jag och pappa kom ner runt tolv tiden och då packade vi in allt och sedan åkte vi till arninge och handlade och käkade. sen tog vi en sväng förbi hallen för att kika när de andra hade träning, jag missade hela dagen idag eftersom jag var hos tandläkaren imorse. var i falun och kollade hur allt blev med käke osv, jag har två olika alternativ att välja bland och lutar nog mot ett men vet inte än.

nu ligger jag i sängen med datorn och kollar på fridrotten. jag borde egentligen ta tag i all packning men det ser grymt jobbigt ut så väntar lite med det. kollade precis upp mitt nya schema för årkurs tre i klass nv07c. det såg helt okej ut!
 

här är schemat. det är lektionerna, sen har vi flera badmintonträningar, morgon och eftermiddag.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0