natti

nu ska jag snart sova, stänger i alla fall av datan nu. jag ska först kolla klart girls of the playboy mansion. jag har tvättat ikväll, skönt att få ren tvätt. jag måste bara säga att jag har blivit en boknarkoman, som min syster, eller ja enligt mig har jag det, jag har i alla fall läst ut tre böcker nu på typ en vecka och jag är redan inne på min fjärde. jag kanske äntligen bli bra på svenska, hoppas det! men imorgon blir det hårdkörning igen på träningarna, så dags att jag sover så jag blir utvilad. jag känner redan att träningsvärken börjar krypa fram! undra om jag kommer kunna gå imorgon ens.

godnatt



söt bakgrunds bild jag har på datorn va? jag blir glad varje gång jag ser den!

uppdatering: någon håller mig uppe som vanligt, det blir nog inte sova på ett tag i alla fall /:

säg vad du vill
Postat av: sanna

haha jag med, den är så klockren! håller på o övertala kristofer att han får killgarderoben om jag får tjejgarderoben :P haha

2009-04-23 @ 09:55:17
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0