14april09


här satt jag och solade idag, haha! och här bor jag, fin utsikt va? dom lägenheterna/höghusen ni ser där, sånna bor jag också i. det sitter ihop med mitt! (bilden till höger)

det är en månad tills min mamma fyller år idag, jag satt och tänkte på det igår ikväll. och att det är mindre än två månader tills skolan slutar. och snart fyller min syster tjugo år. gud vad alla fyller år just nu!

våran älskade vovve, zigge, har blivit anfallen av en hund som gjorde honom lite illa. blä! stackars honom.
 
jag har precis suttit och gjort om min systers blogg. jag ska nog göra om min också snart, min systers blev sommrig och jag vill också ha en sommrig blogg när det snart är sommaren. den ska bli gul! jag älskar gult nuförtiden.

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Men innan både syster och mamma så fyller din farfar! Jämnt åxå: 70 år.. åsså fyller jag med. :)

Kram gumman!!

2009-04-15 @ 15:45:51
Postat av: sanna

såg riktigt skönt ut :)

2009-04-15 @ 18:57:24
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0