09april09

idag har det inte hänt mycket.

dagen började med en lång sovmorgon. jag gick upp och satte mig framför tvn eftersom jag inte mådde så vidare, min förkylning är tillbaka, den som nästan hade försvunnit. jag och mamma, eller mest mamma,  fixade till min jeans. dom blev jätte bra faktiskt! nu ska jag bara slita dom så blir det perfekt. 
 
jag och mamma har också hunnit med att färga mitt och mammas hår också, mitt blev inte bra, det är gult, det är hemskt men jag lever vidare, jag bryr mig faktiskt inte så mycket om sånt, eller jo lite. men ska köra med silver schampoo ett tag så kanske det blir bra! det är faktiskt nästan blont nu, det är jätte ovant men känns ändå bra.

sen har jag bara chillat framför tvn, skönt. jag har inte ens gått ut idag, det är lite hemskt men man får faktiskt om man är sjuk, eller? nu ska jag sätta mig framför tvn igen.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0