tårta

jag har precis ätit tårta hemma hos jacob, hans mamma hade varit och köpt! jätte god prinsess tårta, sen fick jag en present av dom också, det va ett presentkort på h&m på 350:-! tack så himla mycket <3

nu har jag settat och pluggat ord, jag vet inte hur länge, två timmar kanske? guud! nu ska jag vila lite och sedan fortsätta, jag har som mål att jag ska kunna alla orden idag! jag måste kunna dom så jag bara kan repetera och läsa texterna imorgon. hatar engelska prov, så himla rädd för ig varenda gång.. och det är verkligen det sista jag får ha det i också. blä! men jag kan i alla fall sista vid datan och plugga, för fick någon sida idag av min lärare i stöd engelska, som var jätte bra. den hette www.liber.se/glosmaskinen. den var skit bra, ni kan testa om ni har massa glosor! den funkar bra

vi hörs imorgon, för kommer inte få så myckt mera tid att skriva. måste plugga verkligen! puss på er

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0