överlämnade huset idag

mamma och håkan överlämnade huset idag till de nya ägarna, jag kommrer sakna det! jag har trots allt bott där i hela mitt liv.. det är lite tråkigt, men jag bor ändå inte hemma så mycket så.

här är några bilder från huset,


framsidan, ush vad jag kommer sakna det!

                          
(klicka för större)           (klicka för större)                  (klicka för större)
3 plomman träd              mitt andra rum,                      mitt tredje rum


kommer sakna alla plommon träd vi hade, växt ju fullt på dem varje år. tyvärr fick jag inte med första rum, men men!

säg vad du vill
Postat av: sanna

jag kommer också sakna det :( men dom gjorde rätt ändå :)

2008-09-30 @ 07:45:08
URL: http://sanniezannie.bogg.se

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0