ni skulle bara veta hur klantig jag är?

jo såhär är det, jag sprang upp från tvätten.. öppnade dörren och mitt fönster flögg upp i andra sidan rummet, alla grejer i fönster flög ner och åter igen gick min fina ljustakar sönder, vad jag ska göra? men det är inte det värsta, jo jag var nere i tvättstugan. jag går upp, då kommer jag på att jag glömt min mobil och nyklar i tvättstugan, och man kommer inte in utan den! så jag måste vänta till imorgon bitti för att komma in, helt sjukt. så när är nycklarna och mobilen inlåsta där med all min tvätt. duktigt amanda, DUKTIG! jag känner verkligen att detta är min dag eller inte.

jag hoppas att inget mer händer, men inget skulle förvåna mig! ni får ha det så bra och själv ska jag tänka mig för och ta det försiktigt. PUSS

säg vad du vill
Postat av: Anonym

det fixar sig gumman du glömmer nog inte nycklarna fler gånger. kram mamma

2008-09-15 @ 22:45:53

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0