tisdag

jag var verkligen jätte trött imorse när jag vaknade, eftersom jag pluggade så himla länge igår. träningen blev då ingen höjdare!

kom precis hem från skolan, vi hade fysik provet sista timmen. som sagt, jag har ingen aning hur det gått! /: kunde nästan svara på allt i alla fall, men allt kan ju vara fel så. det kan lika gärna gått skit bra eller skit dåligt! får vänta och se.

nu ska jag sätta mig och plugga naturkunskap, fick min naturkunskapsbok igår ju så inte hunnit pluggat något på det än. så jag måste verkligen plugga idag också! fast min lärare skulle ta hänsyn till mig som hade fått boken sent eftersom det var hennes fel, så :) någonting positivt finns det med det!

/amanda

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0