massa minnen från mammas kamera

fyfan jag vad jag saknar allt, jag hatar minnen det är det värsta jag vet. sen att allting har ett slut, varför har det? varför kan inget vara förevigt.


skolavslutningen i 9:an, vi får pris för fotbollen. står i mitten med en vit klänning (tillvänster)

'
i just miss it


balen i 9:an också! hur kan man sakna så mycket saker som jag saknar?


kusinerna, barnen andrén och andersson


det är hårt


detta med.. för lyckan fanns


systrarna andrén


<3


syster


kolla vad lycklig han ser ut, vilket leende bara
'



jag blir så ledsen när jag kollar på alla minnen och vet att jag aldrig kommer få uppleva det igen? åt helvete med allt bara

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0