"lunkan" är blond!

nu har lunkan också färgat håret, blont underhår? haha xD gud vad håller vi på med egentligen? jag har typ rött hår och lunkan brunt, lite ombytta roller!

nu ska vi kolla klart mamma mia och sen blir det sängen! godnatt



"För honom är jag bara hans flickvän, jag är en extra grej i hans fantastiska liv. Ett plus. Han har en flickvän som han kan vara med när han känner för det. Jag är bara hans flickvän.
För mig är han mitt allt. För mig är han hela mitt liv. Han betyder allt för mig och fick jag välja skulle jag åka bort med honom för alltid
Han är mitt allt, men jag är bara hans plus. "  
av Sarahmian.blogg.se. Det passar ju så himla bra in på mitt förhållande jag av slutade precis!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0