jag väntar

på att amanda ska höra av sig, vi skulle ut på någon fest. det får mig nog på lite andra tankar för hoppningsvis!

jacob var här för en stund sedan, det var jobbigt, vi skulle inte ses på två veckor. enligt mig är det nästan för länge? han lär ju känna innan hur han känner, om han saknar mig eller inte. jag vet inte vad som kommer hända, jag vet bara att jag kommer sakna han hur mycket som helst, men veckorna kommer gå fort för har redan dom fullspäckade. fast jag vet inte vad som händer efter, men jag längtar tills dom är över för då vet jag ju hur det verkligen blir. nu vet jag bara halvt, man har liksom ingen aning om man ska försöka glömma eller om man ska hoppas?

blä på amanda som aldrig hör av sig! nu gjorde hon det, jag rör mig mot tibble.

säg vad du vill
Postat av: sanna

det kommer lösa sig gumman! finns hör för dig vettu <3

2008-10-04 @ 22:23:43

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0