ingen bra rubrik

jag var nere i täby centrum för att handla lite mat och sånt, för jag är ju tvungen att äta något idag i alla fall. jag köpte lite mat och så, men jag kom på att orkade inte laga mat till mig idag så jag fick till taco bar och köpte en nacho deluxe, mums! sen när jag ändå var i centrum kollade jag ju i lite affärer och det blev ett linne handlat och så.


en nacho deluxe

sen när jag kommit hem och ätit upp så kände jag mig rastlös och sprang ner till centrum igen för att kolla lite affärer, och då köpte jag diadem, hår inpackning osv. nu har jag gjort slut med massa pengar så nu får jag ta det lugnt med handlingen en dag, men det gör i alla fall en på bra humör :)

såhär så jag ut igår också, jag glömde lägga in bilden på det igår, men här får ni.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0