"hemma"

det är krångel med att logga in på bloggen, men men.. hoppas de funkar nu då!

i alla fall så är jag hemma nu, kom hem för ett tag sedan. träffa på robin på tåget också! :) men när jag kom hem bokade tvätttid imorgon, jag behvöer så tvätta. har inte tvättat på 2 veckor tror jag, eftersom jag inte varit på bästa humöret då. men nu är jag glad, och jag går vidare för jag vet som sagt att jag verkligen är värd någon bättre. det kommer vara jobbigt eftersom jag hatar att vara själv och har varit van att ha honom vid min sida nu i 10 månader, men man kan inte leva på någon så, så jag måste lära mig!

ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag göra lite mat! men ska först kolla klart "ensam mamma söker" !


/amanda


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0