alone again

nu sitter jag är ensam igen, sebastian drog precis, det var roligt att han kom i alla fall! :) jag borde sätta mig med matten ett tag nu, ligger lite efter..

jag har massa saker jag måste köpa, så jag hoppas det blir stan imorgon! fast mest små grejer.

en till sak, jag skulle egentligen varit i kroatien nu eller i finland. så här var det, först sa våra tränare för badmintonen att vi skulle få åka till kroatien med 3:orna på badmintontävling, men sen blev det ändrat och vi 2:or fick inte följa! men sen lovade dom ju oss en finlands resa, och så klart blev inte det heller av! jaha, man kan ju bara undra hur bra alla 3:or har det nu? jag ville också åka iväg!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0