stan today

idag så skulle jag ju bara vila och ta det lugnt. men sen hörde lunkan av sig, och då var kl.11.32, och frågade om jag skulle med till stan, snabbt som ögat så var jag uppe och sprang i kläderna och gjorde en snabb sminkning, kl.11.39 stod jag och väntade på hissen, den kom aldrig så jag var nere 11.42 och tåget gick 11.44 så jag sprang till tåget och så klart han jag, jag måste bara säga att det dära var nog rekord för mig! haha. iaf så tog jag mig till stan och där mötte jag upp jennu och lunkan för en fika, det var mysigt och roligt :)

nu kom jag precis hem från att ha varit och sprungit, det blev trotsallt inte så långt som jag hoppats på, men var ifall ute en halvtimme. jag sprang upp till ensta som tar 5min och sedan skulle jag sprina 5km hade jag tänkt, men det var redan kolsvart och jag vågade inte, så det fick bli 2,5km på det spåret var det iallafall lappor, men jag kan säga att det var nog dubbelt så jobbigare än vanligt eftersom det var slask, jätte svårt och springa då och är helt genomblöt om fötterna nu. sen när jag gick sprang hem sprang jag en omväg så det skulle ta längre tid, så det blev drygt en halvtimme. nu ska jag köra lite mage och rygg, det behövs också! undra hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon bara, jag har redan ont i kroppen av gymmet igår och träningen imorse. haha

förlåt för det lång inlägget, :)

säg vad du vill
Postat av: Ulrika ( å pappa, Elsa å Lovis )

Ja, du får inte springa ensam där det är mörkt! Då blir vi oroliga- bra att du lät bli!

Snart kommer vi och våldgästar!!!

Kram!

2008-11-27 @ 17:33:20

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0