sen kväll

det kommer bli en jätte sen kväll /: inte bra! men som tur är börjar vi inte träningen fören 08.00 imorgon, wiho en halvtimmes sovmorgon! jag har massa att göra nu innan jag lägger mig; att diska, packa för jag far hem imorgon iaf, städa och egentligen plugga matte men det hoppar jag nog över för det hinner jag inte! det värsta är att jag har prov på måndag och kapitlet är hur svårt som helst, jag blir ledsen.

hur kan folk klaga på att dom har mycket att göra och att dom inte orkar? jag orkar, fast jag ändå inte orkar.. jag sköter skolan och jag går ändå natur + att jag tränar 6ggr/veckan under skoltid + miljoner av läxor och plugg! klaga fan inte :P ursäkta.. ibland får jag mina utbrott när jag är trött och verkligen inte orkar..


bajs!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0