halloween

ikväll ska vi fira halloween, lite folk kommer hit, såklart kommer tjejerna och sen några killar. ska bli roligt! jag är taggad, ska vara en svart katt,  haha. i alla fall så var vi i i stan igår och köpte massa halloween grejer, det gick på över 500:- för bara maskeraden liksom? det håller i alla fall inte min ekonomi till. men jag är nöjd och kommer bli skit snygg ikväll! haha :D

ni får ha det så kul ikväll! <3




ps. när jag kom in i min lägenhet, så stank det. jag bara helvete, och så klart hade jag glömt ett gammalt bananskal framme, + att all min disk hade möglat! ush, nu måste jag diska ordentligt! jag har väldigt bråttom, för det är så stökigt här, kläder överallt måste få bort allt innan dom kommer! tempo. ds.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0