torsdagen

grattis tibble studenter :) ni har tagit studenten nu!

kemiprov idag, kursprov! åt helvete gick det, men vad ska man göra, det är bara det att jag måste få G i det annars blir det nog ig i all kemi, och det betyder att man ska gå om egentligen :O gå om 1:an nu när jag gått nästan hela? nejnej! det händer inte, annars får jag väl försöka flörta lite med maggan.

efter provet drog vi in till stockholm stad, jag amanda jenny och jacob. Jacob drog till sina gator och jag, amanda jenny drog och käkade och väntade på sebeastian, han skulle komma in till stan och gå med oss en sväng :) sen kom jacobs tilbaka men han drog lika fort igen, hojj! whatever, hade skapligt mycket skavsår av mina skor sen, ont! ´

nu så har jag städat lite, fixat med min ipod (eftersom alla låtar försvann igår) sen har jag försökt plocka ihop alla mina kläder som ligger i en del av rummet, haha. väntar på att jacob ska hem, vill dit orkar inte vara här..

bläblä, trött nu. kan vi bara få vårt sommarlov nu, please :)


GRATTIS ÅVABARN, IMORGON TAR NI STUDENTEN :)


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0