stockholms stad

var jag idag med mami, linda och mormor :) det kom ner under dagen och besökte mig, jätte mysigt verkligen.
jag blev jätte glad för ni kom, så tråkigt utan er här hos mig.
först i början var jacob med, sen åkte han hem så gick vi runt och kikade i en massa affärer :)
jag köpte en kofta/tröja, skor, present till mami och morsdag present sen present till sanna, sen lite smink till mig själv.  :)
och mamma köpte två klänningar, jag är glad för hennes skull eftersom hon aldrig köper något åt sig själv. 
sen köpte mormor och linda lite också.
det var bara kul att ni kom ner så vi fick umgås lite, :) saknar er!!

sen följde jag med dem till tåget så åkte dom åter hem :( jag ville bara följa med! jag vill hem faktsikt, saknar er jätte mycket. jag är sämst på att ta farväl :(
sen åkte jag tillbaka till vallentuna hem till jacob.

nu väntar jag på att mami ska komma hem och ringa mig :) 

ps. vi hade np matte del2 idag, gick åt helvete fattar inte varför, surt!!



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0