helg.

det är HELG HELG och det blev Borlänge i helgen, :) mysigt..
fast har mycket att göra i helgen, sjukt mycket.
Idag så har jag bara pluggat och umgåtts med världens bästa mami,
imorgon så ska vi till min syster (eftersom hon fyller 19, GRATTIS) vid tolv, sen vid tre början badminton avslutningen hoppas jag hinner med att plugga lite efter den,
söndag blir det fotbollsmatch hela dagen typ, sen hem och fira syster med mami, sen blir det åka till stockholm igen, kul helg liksom. men jag får ju spela fotboll, SAKNAR.

jag har jätte mycket plugg nu på slut tampen,:
historia arbete, 6-8 datorskriva sidor (knapptbörjat)
kemi, kurs prov (på hela fucking A kursen)
fysik prov, (kap1-6)


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0