in skolan, håltimme

är i skolan, är just nu på väldigt dåligt humör eftersom allt var nyss åt helvet kändes de som
datan funkade inte, knas datorerna i skolan.
sen  ringde min mamma aldrig upp mig
hade håltimme i två timmar och glömt att läxböcker hemma
och min älskling är sjuk :(

älsklingen har typ magsjuka, stackarn. krya på dig älskling <3

sitter nu när jag fått igång dator och ska försöka plugga historia, om katarina den store.
ingen aning vem det är, men det får jag reda på snart.
nu har vi bara matte kvar, och sen hoppas jag får att jag får vara med älsklingen,
även om han inte är riktigt frisk. igentligen borde jag kanske inte riskera mitt sm, så jag också blir sjuk.,
men klarar mig inte utan han nå länge alls :) för det är verkligen så tråkigt att bara sitta hemma och luffa.
gör verkligen inge vettigt då, heldre myser jag med han.

fick idag reda på engelskan att jag låg på svagt g i engelskan och det kändes rätt dåligt av mig,
fast är ju värdelös på det så.men hon sa då iaf att jag skulle klara att få g, så log inte på något rig(risk för ig)

SM I HELGEN, hur kul som helst. men får se hur det går med min skadade rygg :) men det löser sig alltid!
Lunkan fick ju tyvärr lämna wo i singel och kanske mixed för hon har så ont i benhinnorna,
och idag ska hon till rehab och sticka in nålar i benen xD läskigt! men lycka till! haha

ska försöka plugga nu,
pusss ♥

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0