go'dagens

är i skolan, det är då jag har tid och skriva inprincip varje torsdag då jag har datalektion. vi hade precis dataprov/word. Det gick rätt bra, inte alls så svårt, men man ska inte säga något. vem vet!

sitter nu och kollar i en katalog för stundeterna, deras linje. och bläddraade förbi arktiekt och då stod det iallafall på den att man skulle ha fysik B, jag orkar inte läsa det. men om man ska nå sina drömmar såå..

jag är verkligen jätte trött, längtar till lovet nu, inte alls långt kvar.
precis en vecka idag & då åke jag & älsklingen hem till borlänge, han stannar 4 dagar och jag hela lovet.
mysigt!

precis idag har jag & älsklingen varit tillsammans 16 veckor för ni som intresserar er.

idag ska jag fylla i någon blankett med badminton, RIG då. Vi ska tydligen berätta om vad vi tycker om RIG,
sen har jag träning kväll med täby badminton, jag orkar faktiskt inte, men måste. måste faktsikt träna något idag.
kommer hem sent ikväll runt 21.00 tiden om inte senare, så jag hinner nog inte träffa älsk

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0