söndag

jag sov länge idag, stskönt att sova ut :) tror jag vaknade runt halv ett.
då hade jag fått ett sms av syster, hon ville vi skulle åka till kupolen. så jag snabbade mig upp och duschade och fixade, sen åkte vi.
vi gick runt lite, köpte glass sen hittade jag ett linne på hm för bara 49.50 :-, rea tänkte om de kunde passa till peace and love, sen köpte jag en klänning som jag dock tänkte ha som kjol på gina tricot för 149 :- .

snart ska jag åka och hämta upp jacob vid stationen, äntligen kommer han :)


rosa rosa linnet, från h&m för 49.50 :-  (klicka för större bild)

svart "klänningen från gina tricot, tänkte bara ha den som kjol, ha volangerna där nere. (klicka för större bild)

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0