onsdag

gud, jag har inte haft tid att skriva..

jacob har ju kommit hit nu och har varit fullt upp känns det som, eftersom jag jobbar varje dag till 14.00, sen när jag kommit hem så har jag bara duschat och gjort mig i ordning sen har vi gjort någonting.

i måndags kom han ju så jag åkte bara hem och gjorde mig i ordning och mötte upp honom på stationen, sen gjorde inte vi mycket mera bara satt och var glada åt att träffas. 

i tisdag jobbade jag också, sen vid 15.30 hade jag läkar tid för ryggen och jag vet inte alls hur det ser ut med den, men jag skulle få göra en röntgen i alla fall, men det dröjer ju.. :( sen skulle jag få göra massa blodprover och sånt..
sen på kvällen var jag och jacob ute och åt på thai, eftersom vi hade 8 månader sen kollade vi på bio, det blev mamma mia. den var faktiskt jätte bra! like it.. mysig kväll ♥

sen idag då åkte jag direkt till lab efter jobbet för att ta blodprov och sådant. som tur följde mamma med. och  såklart som jag är, jag är ju livrädd för blod, tror ni inte att jag svimmade? allting gick hur bra som helst och hon tog tre rör med blod, mådde hur bra som helst (jag kollade bort), sen bad hon mig att ta ett tuss bomull och trycka så det skulle sluta blöda, sen kom hon på att hon skulle ta ett stick med blod också, så hon bad mig ta bort bomulls tussen och då kom det ju såklart fram blod, typ 2 droppar blod högst. och jag kände hur det började göra ont i fötterna, sen började allting snurra, sen försvann jag :P helt sjuk, fattar inte jag kan vara så känslig.. några droppar blod. mamma blev lite rädd där, men tur hon var med, började rycka och sånt. men tillslut vaknade jag ju upp och allting var prima ballerina!
sen åkte vi hem och käkade, sen var det ju så himla varmt så vi gick ner och badade zigge, han bara älskar det han vill verkligen inte gå upp när han kommit i. Men sen när vi var hem så tog vi badkläderna och åkte till ornäs för att ta ett dopp själva, det var inte så himla varmt i vattnet men skönt ändå, var där knappt en timme. sen har jag och jacob hyrt 5 filmer, man får hyra 5 för 100:- i en vecka, så vi högg till direkt. snart ska jag nog sova, upp tidigt imorgon igen!

imorgon jobbar jag också, näst sista dagen wihoo,  efteråt måste jag skynda mig hem och göra mig iordning för ungefär vid 15.00 ska vi var vid papi, för min kusin william har fyllt 18 år och vi ska käka och gratta honom! GRATTIS WILLIAM!

nu ska jag vara social mot jacob! pusss

säg vad du vill
Postat av: sanna

grattis till åtta månader :)

2008-07-24 @ 20:29:02

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0