fredag

idag har så jag jobbat, fick sluta lite tidigare :) bakade faktiskt idag på jobbet, banankaka. resultatet vet jag inget om men hoppas det blev gott!

sen åkte jag hem och fixade mig tills mamma skulle komma och hämta mig, vi åkte till tatuerings studion, beställde tid nu och det blir på tisdag kl15.00, blir nervös bara jag tänker på det, men han som jobbade sa att de inte gjorde så ont där jag skulle göra den som tur är, men han hade ju tatuering överallt på kroppen så.. men nu är de fixat. sen åkte vi till sportfältet och kollade på manuel, matchen blev 1-1. så himla söta när dom spelar, 6 åringar liksom. efter de så åkte jag till syster och färgade hennes hår, sen hämtade mamma upp mig senare och vi åkte till fältet och kollade forssa. fast dom förlorade semifinalen. /: sen kolade vi lite på forssa killarna, sen kollade vi melker sen åkte vi och handlade, och jag gick ju förbi gina tricot och hittade så klart en klänning och ett par örhängen, men sen åkte vi hem och åt, nu blir det utgång. vi hörs imorgon istället (:

klä (klicka för större) gina tricot, 64:-

 (klicka för större) gina tricot, 59:-

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0