mörka & ljusa dagar

förut var jämt mina dagar mörka, jag vaknade upp med känslan att jag bara ville somna om..
som när man bara gick till skolan och mådde dåligt..
man var bara inte så lycklig längre, men det var då.

men nu, jag lägger mig varje kväll iväntan på nästa dag, att få vakna upp med kärleken brevid sig, det är det bästa.
att få känna känslan att någon tycker om en (förutom familjen)
jag är lycklig jämt nu förtiden..

om jag ska säga så, så har det gjort stor skilland att komma till stockholm. jag trivs så mycket bättre, nya kompisar och pojkvännen som betyder allt..
det känns som jag aldrig hade någon riktiga vänner i borlänge, just då kanske det kändes så. men nu, vet jag. ingen bryr sig längre att höra av sig, ingenting. /: om det skulle bli såhär, förstår jag. så ni var aldrig mina vänner.

aja, det var då inte nu :) lev inuet.

inget nytt att säga, förutom att jag åker hem till borlänge imorgon :) äntligen! börjar sakna faktiskt..



och btw, jag fick en lillsyster idag xD

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0