sportlov

tänk om man kunde skriva blogg säger jag bara, kollar kenzaas.blogg.se. hon skriver jätte bra verkligen, vilken tid hon lägger ner, typ sitt liv är där :) kul att läsa där.

men men, ruttet lov. göra verkligen ingeting, bara väntan till fredan :( farmors begravning, kommer verkligen bli så jobbigt.
inget har hänt förutom att jag och mami var och handlade igår och hittade en del grejer faktsiskt :)

finns inte mycket att skriv,a skriver när något händer.
just nu väntar jag bara på att syrran kommer så vi ska mysa och kolla oth och käka chips, mihi :) saknar hon.
nu kommer hon!

btw, min älskling är i åre, jag vill att han kommer hem nu :)
och nu är det iaf bestämmt att han kommer hit på påsklovet, till borlänge alltså. mysigt :)
puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0